Консультація

Консультація стоматологів

Консультація стоматологів в усіх напрямках лікування зубів: пломбування зубів, протезування зубів, імплантація зубів, дитяча стоматологія.

Рентген зубів

Діагностичні дослідження в стоматології багато в чому визначають точність постановки діагнозу, ефективність і якість подальшого лікування. Серед найбільш популярних діагностичних стоматологічних процедур крім візуального огляду лікаря можна виділити знімки на радіовізіографи (показує стан зуба, коріння і каналів в режимі реального часу). Але сама дочно діагностика, це КТ (комп'ютерна томографія) зубів верхньої і нижньої щелепи. Завдяки максимальної точності обстеження фахівець фіксує навіть самі мінімальні відхилення від норми, в результаті чого можна запобігати захворювання на самих ранніх стадіях, а так само максимально точно планувати лікування в складних випадках.

Профілактика зубів

Профілактика зубів і що потрібно знати щоб запобігти утворюванню карієса

Профілактика зубів - найважливіша умова попередження найсерйозніших захворювань ротової порожнини (карієс і пародонтит). Професійне чищення зубів в стоматологічній клініці - це набагато більш ефективна процедура на відміну від традиційних способів (зубна щітка, паста або флос), яка дозволить попередити розвиток карієсу та інших захворювань порожнини рота. Профілактика зубів - це можливість виявити карієс ще на стадії прикордонного стану зубної емалі, до моменту його появи, що дозволяє зберігати зуби здоровими і красивими протягом довгих років.

Терапія

Терапія та види стоматологічних маніпуляцій

Терапія - одне з найважливіших і затребуваних напрямів в стоматології, яке передбачає консервативне лікування захворювань ротової порожнини (без хірургічного втручання). Терапевтична стоматологія включає в себе цілий комплекс процедур: лікування карієсу, каналів, кіст зубів, пульпіту, періодонтиту і т.д. Стоматологи-терапевти стоматологічної клініки на Виноградарі «One Dental Clinic» використовують тільки сучасні безшумні установки, тонкі інструменти і унікальні матеріали, що дозволяє гарантувати бездоганну якість лікування.

Дитяча стоматологія

Лікування зубів дітям без болю

Дитяча стоматологія - комплекс профілактичних і гігієнічних процедур, спрямованих на усунення проблем, які вже в ранньому віці безпосередньо впливають на здоров'я і формування молочних і постійних зубів у дітей. Головною особливістю стоматологічної клініки «One Dental Clinic» є те, що всі профілактичні процедури є абсолютно безпечними і безболісними для дитини, щоб процес відвідування лікаря став максимально комфортним для дитини. Своєчасне відвідування дитячого стоматолога позбавить Вас і Вашу дитину від необхідності складного лікування карієсу та інших захворювань в подальшому.

Імпланти

Імплантація зубів

Записатися на прийом

Заповніть форму нижче і ми зв'яжемося з вами в робочий час.

1. Маршрутка № 558 виходити на зупинці Наталії Ужвій.

1. Тролейбус №35

2. Маршрутка №558 виходити на зупинці Наталії Ужвій.

1. Маршрутка №587 виходити на зупинці Наталії Ужвій.

1. Тролейбус №28

2. Маршрутка № 6K, 217, 558 - виходити на зупинці Наталії Ужвій.

1. Тролейбус №24

2. Маршрутка №530 виходити на зупинці Наталії Ужвій.

1. Маршрутка № 581, 437, 455, 465 виходити на зупинці Наталії Ужвій.

1. Автобус №102

2. Маршрутка №180 виходити на зупинці Наталії Ужвій.

1. Тролейбус №25

2. Маршрутка №183 виходити на зупинці Наталії Ужвій.

1. Маршрутка №180.

© 2019. Всі права захищені One Dental Clinic.